Home

Muzzikanti kde se natacelo

Filmová místa.cz hledají zajímavé filmové lokace a místa natáčení, které se objevují v českých i zahraničních filmech. Kde se natáčel film či seriál - Filmová místa.cz. Díla 5. Tři králové, Dva lidi v ZOO obsahují nejlépe hodnocená filmová místa Filmová místa.cz hledají zajímavé filmové lokace a místa natáčení, které se objevují v českých i zahraničních filmech. Kde se natáčel film či seriál - Filmová místa.cz Filmová databáze online FDb.cz - Komplexní online filmová databáze. Filmy, trailery, osobnosti, program kin, tv program, filmotéky, bazar VHS, DVD, Blu-Ray

Muzzikanti se natáčeli v prostředí Těšínského Slezska. Jak na vás zapůsobilo? Úžasně jsem se cítil v Dolní Lomné. Přiznám se, že čas od času, když si chci od práce odpočinout, vyrazím na krátké výlety do Rakouska a Švýcarska, ale třeba i jen malý kousek za Bratislavu do přírody Dejdar, Děrgel a kapela se brzy ocitnou v beskydských chatkách, kde nahrávají jednu pecičku za druhou. Do toho se motá (doslova) vzpomínaný Pavel Kříž jako vyžilá rocková legenda, soužená směšně vypadajícími záchvaty, bubnující kněz Norbert Lichý a pár kočiček v čele se Sarou Sandevou a hlavně Michalinou. Točí se film Muzzikanti. Pavel Kříž hraje stárnoucího rockera. 14. 8. 2016, 16:21. kul, jaš, Právo. V areálu Matice Slezské v Dolní Lomné, v nejvýchodnější části naší republiky, začali ve středu natáčet film Muzzikanti. Jeho režisérem je Dušan Rapoš, který se mimo jiné proslavil filmovou trilogií Fontána pre Zuzanu

Filmy, seriály, místa natáčení & filmové lokace Filmová

S čerty nejsou žerty, Kolja nebo Vrchní, prchni!. Marek Mičke pátrá po místech, kde se točily oblíbené filmy. Vždy si vytiskne políčko z filmu, vypraví se na dané místo a snímek se snaží zasadit do lokace tak, jak vypadá dnes. Některá místa zůstala stejná i po desítkách let, jiná se změnila k nepoznání Turisté dodnes navštěvují místa, kde se natáčelo. Před 15 hodinami. Jeden z nejúspěšnějších fantasy filmů historie byl vydán v roce 2001. Nejen první díl trilogie je nyní dostupný na Netflixu. Komentáře Muzzikanti se natáčejí i na radnici V kanceláři českotěšínského starosty se v pátek také natáčely sekvence nového filmu Muzzikanti, ve kterém se po letech potkají Eva Vejmělková a Pavel Kříž, protagonisté legendární filmové série o Básnících